lørdag 5. november 2011

Kahtryns bilder nyperose



Et annet av Kathtryn Chadwicks bilder som jeg syns var verdt et nytt førsøk .
Jeg lagde 4 kopier som jeg skar ut og lage selve blomsten som 3d .Jeg syns jeg fikk den bedre fram på den måten .
Inni lagde jeg en 3d blomst som jeg bygde opp fra cricut flowershoppe .

I loved this flower and wanted to make a card from this beautiful picture.The picture was copied 4 times and built up so it seems to come out of the card..Inside i built up a flower from the cartridge "flower Shoppe" from Cricut  and added a nice background sheet

1 kommentar:

  1. .Jeg syns selve nyperosen var helt nydelig så jeg hadde lyst til å lage et kort med den som motiv .
    Jeg kopierte blomsten 4 ganger og bygde den opp i 3d slik at den kommer"ut av bildet og blir levende" Inni kortet brukte jeg flower shop fra cricut og bygde opp blomsten med noen passende rammer rundt.

    SvarSlett